Reklamace

Pokud nastal nějaký problém s produktem zakoupeným v našem eshopu, rádi vám pomůžeme vyřešit reklamaci. Vaše práva a povinnosti ohledně vadného plnění jsou stanoveny relevantními právními předpisy, jako je občanský zákoník a zákon o ochraně spotřebitele.

Prodávající nese odpovědnost za to, že zboží nemá žádné vady při převzetí. Zboží by mělo splňovat dohodnuté vlastnosti a odpovídat popisu uvedenému prodávajícím nebo výrobcem. Také by mělo být vhodné pro zamýšlený účel a odpovídat požadavkům právních předpisů.

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží, považuje se za vadné již od počátku. Prodávající má povinnosti v souladu s povinnostmi výrobce z vadného plnění. U spotřebního zboží můžete uplatnit práva z vady během dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

V případě reklamace kontaktujte nás na adrese Široká 241/25, 251 01 Říčany, telefonicky na čísle +420 777 122 612 nebo elektronickou poštou na adrese info@clsmoto.cz. Informujte nás o vadě a jaké řešení preferujete. Prodávající je povinen přijmout reklamaci na kterékoli provozovně, která je schopna přijmout reklamaci pro daný sortiment výrobků. Požadujeme, abyste obdrželi písemné potvrzení o uplatnění reklamace a jejím vyřízení.

Pokud vám není poskytnuto uspokojivé řešení reklamace, můžete se obrátit na mimosoudní řešení sporů prostřednictvím České obchodní inspekce nebo Evropského spotřebitelského centra. Máte také právo na náhradu nákladů spojených s uplatněním práva na reklamaci.

Děkujeme, že jste si vybrali náš eshop CLS Moto a jsme tu pro vás, abychom zajistili vaši spokojenost s našimi produkty.

*Tento text je pouze zkrácenou verzí Reklamačních podmínek, jejichž celé znění naleznete na stránce https://www.clsmoto.cz/obchodni-podminky/